just 4 U
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, توسط Firoozeh |

اینم از دخترای باحالو پایه...راستی منم اینحا هستمااااااااا...فقط دارم ازشون عکس میگیرم به دستور من این کارو کردن...خخخخخخ

اینم از سلییییییی...

اصن نمیدونم چرا...ولی وقتی میبینمش...حالم خوب میشه...جدی میگما

آخی...عزیزم چه بااحساس...

 

اصن عجقمومیبینین؟میدرخشه...والا

بادیدن این عکس پایینی اولین چیزی که به ذهنتون میاد چیه؟من که گفتم عجب چشایی داره لامصب...ههه

اخی...چه بامزه...

اون بچه تپلو بامزه هه بود گفتم چه نازه...لعنتی چه بلایی سرش اورده ولش کن لامصب...ولش کن کندی موهاشووووو

ای بابا جاسی بوسش میکنه...جووووووووووون...حسودیم شداخم

بعله دیگه جاسی به هرکی میرسه بوسش میکنهههه

قربونه جاسیه بارسایی...

اینو خییییلی دوس دارم دوتاشون خیلی نازافتادن نه؟

اینم که دیگه اینه...هه

 

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.